Reklaminis straipsnis

Reklamos straipsnis (turinio rinkodara) yra tekstas, kuris parašytas tam, kad formuotų tam tikrą susidomėjimą preke ar paslauga.

Svarbu, kad medžiaga nebūtinai turi iškelti prekes iki dangaus ir reikalauti jas pirkti. Pagrindinis reklaminio teksto tikslas - tai ypatingo susidomėjimo formavimas. Ir jei naudotojas turi susidomėjimą, jis pats nuspręs dėl pirkimo.

Kaip veikia turinio marketingas

1. Pardavimų skatinimas

Kai rinkoje atsiranda naujas produktas ar paslauga, vartotojas nežino, kaip jomis naudotis ir kuo tiksliai gali būti naudingos šios naujienos. Reklaminio straipsnio užduotis ir yra išaiškinti konkrečią naudą. Tai gali būti:
žingsnis po žingsnio naudojimo instrukcijos - jei išleidote produktą su praktiniu naudojimu;
galutinio rezultato pateikimas po naudojimo;
naujos asmenybės įvaizdžio formavimas - jei esate susijęs su grožio pramone;

2. Išteklių populiarumo didinimas

"Nauja svetainė neatsiras TOP paprastai. Paieškos sistemai reikalinga tam tikra reputacija. Mes esame pasirengę pasidalinti savo reputacija ir pašalinti „nofollow“ žymą."
Bendradarbiavimas su žiniasklaida ir straipsnių talpinimas turi kaupiamąjį poveikį. Rašo apie jus - kalba apie jus - nori dirbti su jumis.

Žmonės neperka prekių - jie perka gyvenimo būdą.

Paslaugų kaina

Mes papasakosime apie jus mūsų svetainėje Kaina
Pakartotinis straipsnio talpinimas pagrindiniame p30,00 EUR
Straipsnio talpinimas svetainėje65,00 EUR
Pakartotinis straipsnio talpinimas kituose puslapi25,00 EUR
Viso:

Paslaugų kaina

Kaina nurodyta talpinimui vienoje svetainėje. Reklaminius straipsnius galite patalpinti keliose svetainėse.