„CityBee“ savo automobiliuose testuoja alkoblokus

Automobilių dalijimosi operatorius „CityBee“ testuoja alkoblokus savo automobiliuose. „ Siekiame užtikrinti, kad neblaivūs vairuotojai negalėtų naudotis „CityBee“ paslauga. Ne tik skatiname vairuotojų sąmoningumą, bet ir ieškome technologinio sprendimo, kuris padėtų šią problemą spręsti“, – kalbėjo Lukas Yla, „CityBee“ vadovas.

Automobilių dalijimosi ateitis – integruoti ir nuosavi automobiliai?

„CityBee“ jau kurį laiką tiria rinkos galimybes ir ieško pažangiausio technologinio sprendimo neblaiviems vairuotojams sustabdyti. „Į keletą automobilių integravome šiuo metu rinkoje pažangiausiais įvardijamus alkoblokus. Išmėginome tai su vartotojų grupe ir išklausėme jų atsiliepimus“, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas teigia, kad toks sprendimas kelia įvairių verslo plėtros, technologinių ir higienos iššūkių.

„Nors dabar „CityBee“ automobilių dalijimosi paslauga veikia pasitelkiant tik „CityBee“ priklausančius automobilius, svarstoma galimybė ateityje į paslaugą integruoti ir nuosavus automobilius“, – pasakojo L. Yla. „Apie šiuos sprendimus jau gana seniai kalba ir automobilių gamintojai akcentuodami, kad 90 proc. laiko nuosavas automobilis stovi nenaudojamas. Lygiai taip pat ir vykdant „CityBee“ plėtrą, svarstome galimybę ateityje plėsti automobilių parką ne tik naujais automobiliais, tačiau kurti platformą, kur miestiečiai galėtų uždirbti iš nuosavų automobilių nuomodami juos „CityBee“ vartotojams. Taip būtų kuriama moderni ir efektyvi judėjimo mieste infrastruktūra. Šiuo metu analizuojame tokią galimybę“, – kalbėjo L. Yla.

Anot jo, alkoblokų reikalavimas apribotų tokią plėtrą, nes alkoblokai turėtų atsirasti visuose miesto automobiliuose.

Kelia technologinių ir higienos iššūkių

L. Yla teigė, kad integravus kelis alkoblokus „CityBee“ automobiliuose buvo stebima, kaip į juos reaguoja klientai. „ Išklausę vartotojų atsiliepimus pamatėme, kad žmonėms nėra aišku, kaip naudotis alkoblokais – kiek laiko reikia į juos pūsti, kada ir kiek oro įtraukti. Taip pat jie praleisdavo bent kelias minutes papildomo savo laiko ir likdavo nepatenkinti savo naudojimosi patirtimi. Sulaukėme dėl to priekaištų ir nuomonių, kad įsidiegę tokią technologiją jie nustotų mūsų paslauga naudotis dėl keliamų nepatogumų ir rinktųsi kitas alternatyvas“, – kalbėjo L. Yla.

L. Yla pabrėžia, kad tokių alkoblokų integracija kelia ir higienos iššūkių. „CityBee“ automobiliais kas mėnesį įvykdoma 120 tūkst. kelionių, šis skaičius nuolat auga. Įmontavus tokius alkoblokus į visus automobilius, kiekvienas vairuotojas prieš kiekvieną kelionę turėtų pakeisti alkobloko antgalį, taip sunaudodamas per 120 tūkst. plastmasinių antgalių per mėnesį. Tai kelia tam tikrų higienos, ekologijos, tvarumo klausimų, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas pasakojo, kad kol kas nė vienas automobilių dalijimosi operatorius pasaulyje alkoblokų nepritaiko savo praktikoje, nes nėra patogios ir efektyvios technologijos, kai automobiliu naudojasi bent keliolika vairuotojų per dieną. „Mes išbandome įvairius sprendimus ir siekiame rasti technologiją, kuri sustabdytų neblaivius vairuotojus, bet kartu nekliudytų naudotis mūsų paslauga drausmingiems ir atsakingiems vairuotojams, kurių tarp mūsų vartotojų – absoliuti dauguma. Iki šiol ištestavome per dešimt įvairių alkotesterių, ieškome jų integracijos galimybių automobiliuose. Bendraujame su pažangesnes technologijas kuriančiais ir testuojančiais gamintojais bei kitais automobilių dalijimosi operatoriais pasaulyje. Manome, kad ateityje atrasime pažangų sprendimą“, – kalbėjo L. Yla.

Nerijus Dagilis iš „Spark“: „Alkoblokai pabrangins automobilių nuomos paslaugas“

Trumpalaikės automobilių nuomos bendrovės „Spark“ vadovas Nerijus Dagilis mano, kad reikalavimas į visus nuomojamus automobilius įdiegti alkoblokus iškraipo rinką. „Reikalavimas automobilių nuomos kompanijoms įsidiegti alkoblokus savo automobiliuose sukuria diskriminuojančias sąlygas atskiroms verslo sritims bei įmonėms. Be to, alkobloko įmontavimas ženkliai apsunkins transporto priemonės eksploataciją (suveikimas gali įvykti netgi važiuojant), pabrangins automobilių nuomos paslaugas, taip pat tai yra nehigieniška“, – komentavo N. Dagilis.

N. Dagilio teigimu, tokių reikalavimų nėra nė vienoje Europos Sąjungos valstybių, o alkoblokas naudojamas kaip alkoholizmu sergančių asmenų savarankiškos reabilitacijos programos dalis, suteikianti tokiems žmonėms galimybę vairuoti savo nuosavą automobilį.

Pasisako už kompleksinius sprendimus

„CityBee“ vadovas L. Yla teigia, kad reikia ieškoti kompleksinio, visas transporto priemones apimančio sprendimo, jog būtų išspręsta neblaivių vairuotojų Lietuvoje problema. „Lietuvoje yra 1,1 mln. transporto priemonių, iš jų apie 600 priklauso „CityBee“. Tam, kad neblaivių vairuotojų problema būtų tikrai išspręsta, reikia sprendimų, apimančių visas transporto priemones. Mes esame pasiruošę kalbėti su visomis suinteresuotomis šalimis apie galimus sprendimus“, – kalbėjo L. Yla.

Jo teigimu, „CityBee“ glaudžiai bendradarbiauja su Susisiekimo ministerija ir ieško papildomų priemonių, kad būtų užkirstas kelias neblaiviems vairuotojams. „Mes smerkiame neblaivų vairavimą ir tokio elgesio netoleruojame. Jeigu asmuo vairavo išgėręs, jį blokuojame savo sistemoje visam laikui“, – kalbėjo L. Yla.

citybee alkoblokai testavimas
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Aš rekomenduoju
Rekomendacijų nėra

Komentarai

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.

Sveikata
Ilgiausiai šalyje veikiantis privačių medicinos klinikų tinklas „Endemik“ baigė integraciją į sveikatos priežiūros įstaigas valdančią „Medicinos paslaugų grupę“ (MPG). Klinikų tinklui prisijungus prie grupės, plečiasi teikiamų paslaugų spektras bei priežiūros įstaigų skaičius. Kartu visos šalyje veikiančios MPG įmonių grupės įstaigos pradeda naudoti atnaujintą „Endemik“ prekės ženklą. Rekordinės investicijos į klinikų ir paslaugų plėtrą Nuo šiol „Endemik“...
Įvykiai
Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė kviečia kūrybingai ir prasmingai minėti Valstybės atkūrimo dieną ir prisijungti prie akcijos „Vasario 16-ąją švęsk linksmai ir išradingai“. „Mūsų valstybė skaičiuoja naują šimtmetį! Jos gimtadienį ir vėl švęskime visi drauge, kad Vasario 16-oji atsilieptų kiekvieno tautiečio širdyje, kad vėl plačiai skambėtų, aidėtų ir džiugintų, o mums brangios spalvos – geltona, žalia ir raudona – nuvilnytų iš Lietuvos p...
Laisvalaikis
Neprilygstamasis teatro ir kino aktorius, Vilniaus mažojo teatro pasididžiavimas Gediminas Girdvainis sausio 19 d. minėjo 75 metų jubiliejų. Gediminas Girdvainis seniai yra tapęs aktorinio meistriškumo ir atsakingo požiūrio į profesiją simboliu, pelnęs kritikų pripažinimą ir daugybės žiūrovų meilę. Be to, jis suformavo nešabloniškos charakterinės vaidybos tradiciją, kurią savo naujais darbais teatre ir kine vis atnaujina. Gedimino Girdvainio kūrybinėje bio...
Įvykiai
Lietuvos nacionalinis muziejus pristato virtualią galeriją http://sausio13.lnm.lt/, kurioje – beveik 6000 piešinių, vaizduojančių Sausio 13-osios įvykius vaikų akimis. Visi piešiniai sukurti 1991 metais, netrukus po to, kai rusų desantininkai bandė užimti televizijos bokštą ir Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo pastatą. Po Sausio 13-osios Lietuvos mokyklose buvo rengiamos vilties ir tikėjimo pamokos, per kurias mokytojai pasakojo vaikams apie lemtin...
sinagoga
Pirmoji medinė sinagoga Alytuje buvo pastatyta šalia aikštės Kauno gatvėje 1856 m. Kaip byloja istoriniai šaltiniai, „tai buvo nedidelis pailgo plano pečiais apšildomas pastatėlis, po vienu stogu glaudęs mokyklą ir rabino butą." Projektą rengė Kalvarijos apskrities architektas, tvirtino Lenkijos karalystės švietimo ir religijos komisija. Toje pat vietoje arba šalia XIX a. pabaigoje pastatyta mūrinė sinagoga. Per 1909 ir 1911 m. gaisrus, siaubusius Alytų, s...
KIOSKAI
Alytuje mažėja neprižiūrimų, neestetiškai atrodančių ir miesto nepuošiančių kioskų ir paviljonų. Nuo 2018 m. liepos 1 d. įsigaliojo nauji reikalavimai dizainui, o  statiniai, kuriuose veikla nevykdoma, turi būti nukelti.  Išvažiuojamojo posėdžio metu komisija užfiksavo dar aštuonis neatitinkančius reikalavimų ar senus ir nebeveikiančius statinius. „Džiaugiamės, kad dalis reikalavimų neatitinkančių statinių nukelti ir miesto vaizdas gražėja. Tačiau vis dar...
Alytuje įrengiamoms reklamos iškabos
Įvairaus turinio reklama – neatsiejamas miesto elementas. Alytaus savivaldybė jau beveik pora metų vertina reklamos iškabų, stendų estetiką ir teisėtumą. Šio vertinimo rezultatas – ne tik įteisinta, bet ir sutvarkyta miesto reklama. Miesto savivaldybės administracijos Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriaus specialistai atėjusiems leidimų taip pat negaili ir patarimų estetiniu požiūriu – mat daug smulkių įmonių negali sau leisti profesionalaus...
Įdomu!
Kiekvienas Zodiako ženklas turi tamsiąją savo pusę. Kaip pavyzdys čia puikiai tinka Žuvų ženklo astrologinis žymėjimas – dvi žuvys, susijungusios uodegų pelekais ir plaukiančios skirtingomis kryptimis – link dangaus ir pragaro. Tad akivaizdu, kad piktoji pusė kiekviename Zodiako ženkle egzistuoja. Jei esate pasirengę sužinoti, kur ir kokios jumyse slypinčios blogio gelmės, skaitykite toliau. AVINAS Avinai yra tikri karštakošiai. Jie yra valdomi Marso, karo...
Laisvalaikis
Turbūt 90 procentų planetos gyventojų iškart atsakytų į klausimą apie mėgstamiausią spalvą. O ar kada nors pagalvojote, kodėl kartais žmonėms patinka būtent ta viena ir vienintelė spalva? Pasirodo, tai gali atskleisti ne tik jūsų skonį daiktams, bet ir tam tikrus asmenybės bruožus, apie kuriuos galbūt net patys nežinojote. Taigi raskite savo mėgstamą spalvą sąraše ir skaitykite apie savo asmenybės paslaptis. Juoda Jei jūsų mėgstamiausia spalva yra juoda, t...