Lietuvos įmonių darbuotojai atranda naują būdą leisti laiką: kartu įveikia tūkstančius kilometrų
Ar kada nors pagalvojote, kad tradiciškai įmonėse rengiami pasitarimai galėtų vykti kitaip? Pavyzdžiui, plaukiojant baseine, einant pėsčiomis ar kopiant į kalnus? Arba - motyvacijos skatinimas ne tik šventinėmis premijomis, tačiau sudarant sąlygas kitokiai - fizinei - konkurencijai? Ir tai – ne naujojo dviračio išradimas.
Žinomų ir milijoninius pelnus turinčių įmonių vadovai jau seniai suprato, kad tiesioginė bendrovės sėkmė priklauso nuo žmonių kūrybiškumo skatinimo, netradicinių idėjų ir bendro kartu praleisto laiko ne biure, o netradicinėse vietose.
Tokią savo darbuotojų motyvavimo sistemą jau ne pirmus metus skatina pasaulyje žinomų įmonių („Apple“, „Facebook“) vadovai.
Panašų būdą, tiesa, kol kas tik nedrąsiai, atranda ir Lietuvoje veikiančios įmonės, kai kolegos susitinka ne tik įmonės pasitarimų kambariuose.
Kompanijos „Lietuvos draudimas“, „Gjensidige“, „Western Union“ – vos kelios įmonės, kurių darbuotojai bendrą laiką leidžia pėsčiųjų žygiuose.